loading...
آپ موزیک دانلود آهنگ جدید
ندا شهسواری بازدید : 33 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

میثم ابراهیمی گردنبند

Meysam 1 400x400 - دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند

بعد از مدت ها انتظار دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام گردنبند  و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

Download New Single Track By : Meysam Ebrahimi  Gardanband With Text And Direct Links

آره مگه چشای تو چی داره که به خاطرش چشام تا صبح بیداره

جون دلم فقط با دست تو وا میشه گرم منو از نقطه تاریک دلم بیرون بکش چشم خوشگلم

میثم ابراهیمی گردنبند

جون دلم بشو یه امشبو مهمون دلم راه بیا یه بار با قانون دلم جون دلم

متن آهنگ میثم ابراهیمی گردنبند

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای میثم ابراهیمی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 714
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 34,461
  • بازدید کلی : 68,492