loading...
آپ موزیک دانلود آهنگ جدید
ندا شهسواری بازدید : 26 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ هوتن جوادی انکار

با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید از وبسایت معتبر گلسار موزیک آهنگ جدید عاشقانه و جذاب انکار با صدای محبوب هوتن جوادی با دو کیفیت اصلی {128 و 320} بصورت رایگان بهمراه تکست

Download New Music ♪ Houtan Javadi – Enkar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ هوتن جوادی انکار

هوتن جوادی انکار

♩♬نمیشه عشق یه عشق سوری باشه♪♭

♩♬چه فایده داره عشق زوری باشه♪♭

متن آهنگ هوتن جوادی انکار

♩♬میون ما میخوای که دوری باشه♪♭

♩♬اگه بارون میشی اینجوری باشه♪♭

♩♬چقد بی عاطفه میشه یه آدم♪♭

♩♬آخه جز تو به هیچکی دل ندادم♪♭

♩♬صدات آرامش دنیای من بود♪♭

♩♬به حرفات و صدات گوش میدادم♪♭

♩♬تو انکاری من اصرارم♪♭

♩♬ولی بازم دوستت دارم♪♭

♩♬ازت عشقو طلب کارم ♪♭

♩♬ولی بازم دوستت دارم♪♭

دانلود آهنگ هوتن جوادی انکار

♩♬تموم زندگیم خندیدنت بود♪♭

♩♬همه کارم فقط خندیدنت بود♪♭

♩♬حالا از تو یجای خالی مونده♪♭

♩♬اینم جای تشکر کردنت بود♪♭

♩♬میری و فکرت از فکرم نمیره♪♭

♩♬میون گریه هام خندم میگیره♪♭

♩♬میگم با اینکه خیلی دیره ♪♭

♩♬سرم میره ولی قولم نمیره♪♭

♩♬تو انکاری من اصرارم♪♭

♩♬ولی بازم دوستت دارم♪♭

♩♬ازت عشقو طلب کارم ♪♭

♩♬ولی بازم دوستت دارم♪♭

هوتن جوادی انکار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 714
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 1,065
  • بازدید سال : 35,002
  • بازدید کلی : 69,033